مشاوره : جهت ارتباط با مشاوران ساعت 10 صبح تا 9 شب ،  رزرو نوبت با هماهنگی قبلی انجام میشود . 

دکتر علی دانشور

تنفس پس از جراحی بینی

تنفس پس از جراحی بینی
در برخی موارد خاص پس از عمل، ممکن است جراح درون بینی برای جلوگیری از خونریزی و حفظ ساختار بینی از تامپون بینی استفاده می کند. این امر خود، تنفس را برای چند روز دشوار می کند. در این مدت بهتر است از راه دهان تنفس کنید. پس از چند روز تامپون از بینی خارج می شود. در گذشته برای تمام بیماران از این تامپون مخصوص استفاده می شد اما امروزه فقط برای افرادی  که شرایط خاصی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر موارد علل بروز مشکلات تنفسی میتوان به بزرگ شدن بیش از حد شاخک های بینی و انحراف تیغه بینی اصلی اشاره کرد که این موارد نیز به سهولت درمان می شود.
ادامه مطلب

جراحی انحراف بینی

جراحی انحراف بینی
انحراف بینی چیست؟ سپتوم یا تیغه بینی ، دیواره ای از جنس استخوان و غضروف است که بینی را به دو سوراخ جداگانه تقسیم می کند. وقتی سپتوم به یک طرف بینی منحرف گردد، انحراف تیغه بینی ایجاد می شود. بهتر است بدانید برخی از افراد با انحراف تیغه بینی متولد می شوند و در برخی از افراد در اثر برخورد ضربه ایجاد می شود. در انحراف بيني ، یک مجرای بینی بسیار کوچکتر از دیگری است ؛ این امر ، می تواند تنفس را دچار مشکل کند. سایر علائم انحراف تیغه بینی ، ممکن است شامل خونریزی مکرر از بینی و درد صورت باشد. لازم به ذکر است که جراحی ، تنها راه برای رفع انحراف دماغ می باشد.
ادامه مطلب

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی
عمل بینی طبیعی در تهران به جهت برطرف کردن نقائص و رفع ایرادهای بینی فرد انجام می گیرد به نحوی که طی آن از ایجاد قوس زیاد اجتناب می شود و نوک بینی بنا به درخواست بیمار تا حدی که افتادگی برطرف شود بالا برده می شود. سایر نواقص بینی؛ همچون پهنا، قوز بینی، انحراف یا کجی بینی در صورت نیاز برطرف خواهد شد. در نمونه های جراحی بینی طبیعی ، نیمرخ صاف یا با قوس کمی همراه است و مانند فرم بینی های عروسکی ، انحنای زیادی ندارد ؛ اما در مقابل ، طول بینی ، ارتفاع و حجم کلی بینی زیبایی لازم را به چهره برمی گرداند تا چهره طبیعی فرد حفظ شود.
ادامه مطلب

نوشته های اخیر

​​​​​​​​​​​​​​

دسته بندی ها​​​​​​​

​​بایگانی ها