مشاوره : جهت ارتباط با مشاوران ساعت 10 صبح تا 9 شب ،  رزرو نوبت با هماهنگی قبلی انجام میشود . 

دکتر علی دانشور

جراحی بینی در کرونا

 

کرونا از بدو ورود مشکلاتی را برای همه مشاغل و کسب و کار ها ایجاد کرد و بسیاری از برنامه ریزی های شخصی زندگی افراد را دگرگون ساخت. بسیاری از افراد بودند که در روز های پایانی سال ۹۸ قصد جراحی داشتند اما به دلیل این ویروس و تعطیلات پی در پی، مجبور به تعویق انداختن آن شدند. ویروس کرونا با توجه به گذر زمان و همچنین در هر فردی علائم مختلفی را از خود نشان میدهد و هنوز به عنوان یک ویروس ناشناخته تحت بررسی است. بعضی از علائم این ویروس در افراد بروز مشکلات تنفسی است و در برخی افراد این مشکلات بزرگ تر شده و به دیگر اعضای بدن مانند قلب و … صدمه میزند.

 

 

 

این ویروس به سرعت و به اشکال مختلف انتقال پیدا میکند به همین دلیل افرادی که میخواهند برای جراحی بینی در دوران کرونا اقدام کنند مردد هستند. از آن جایی که چندین ماه از شیوع این ویروس گذشته و میتوان گفت همه کسب و کار ها به روال سابق برگشتند، همچنین این ویروس تا حدی کنترل شده، جراحی های زیبایی بینی نیز طبق روال گذشته با رعایت کلیه نکات بهداشتی شروع به کار کردند. طبق ابلاغیه ای که وزارت بهداشت منتشر کرده است انجام عمل بینی با رعایت تمامی پروتکل ها بلامانع است و فقط افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، سن آن ها بالا است و یا با افرادی که کرونا داشتند در ارتباط اند نمیتوانند برای این جراحی اقدام کننند.

 

 

چه کسانی نمی توانند در دوران کرونا جراحی بینی انجام دهند؟

 

کسانی که در روزهای گذشته با بیماران مبتلا به کرونا در ارتباط بودند و یا خودشان کرونا داشتند. کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و یا تحت درمان با کورتون هستند.
کسانی که تحت درمان با دارو های شیمی درمانی هستند.
کسانی که دارای سابقه پیوند اعضا داشته اند.
کسانی که بیماری های زمینه ای خاصی مانند بیماری قبلی، تنفسی ، دیابت و فشار خون دارند.

 

در روز جراحی بینی چه نکات را رعایت کنیم؟

در روز جراحی پس از ورود بیمار به بیمارستان یا کلینیک علائمی مانند تب، سرفه و .. چک میشود.
حتما در تمامی مراحل مشاوره تا جراحی ماسک بزنید و از دستکش استفاده کنید.
دست ها و وسایل خود را به صورت مرتب ضدعفونی کنید.
فاصله اجتماعی را در همه مراحل مشاوره تا جراحی با افراد دیگر رعایت کنید تا خدایی نکرده در این دوران به کرونا مبتلا نشوید.
کلینیک و بیمارستان نهایت همکاری را با بیماران دارند به صورتی که این جراحی د
ر زمان دقیق انجام شود و با سایر مراجعه کنندگان تداخل نداشته باشید.

 

با آرامش و اعتماد، مراقبت از سلامتی بینی خود را به ما بسپارید. دکتر جراح بینی با تجربه و تخصص خود، آماده است تا به شما در مسیر بهبودی و زیبایی بینیتان همراهی کند. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید. تیم ما آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

سعید روستا گفت:
سلام عالی بود ممنونم
    Admin گفت:
    نظر لطفتونه